24 Ekim, 2009

Kızıl Uçurum - Red Cliff

Kızıl Uçurum - Red Cliff (Türkçe Dublaj) Filme bittiğimi söyleyebilirim. Fevkaledenin fevkinde bir film olmuş. 2008 de çıkmış sanırım ama ben nasıl atladım hiç bilmiyorum. 2009'da da devam filmi ama şansa onu da atlamışım. İzlediğim en iyi filmler içine koydum bile. Müthiş bir senaryo, harika savaş efektleri, mekan seçimleri çok yerinde, çin kültürü-bu benim açımdan çok iyi, çünkü bayılıyorum tarihlerine-, oyuncular iyi oynamış, vs...vs... sonuç olarak ortaya fevkalede bir yapım çıkmış ve kesinlikle arşivlik, herkese tavsiye ederim. Şuna da dikkat çekmek isterim ki bu tarz gerçekten çok iyi ve ya mükemmel olan filmlerin sırf reklamı yapılamadığı için çok fazla duyulamaması-özellikle batı sinema sektöründen değilse-. Bu gerçekten insanlık adına çok büyük bir ayıp... Hep böyle filmler çıkması dileğiyle. Ayrıca Asya sektörünü tebrik ediyorum ve önlerinde şapka çıkartıyorum. Bu tarz filmler yapması çok güzel birşey. SANAT KITA,DİL,DİN,RENK VE IRK TANIMAZ. SANAT SANATTIR, HERKES İÇİN HER YERDE... İşte buda sloganımız.

part2

part3

1 yorum: